-omistaja: Hämeenlinnan Kaupunki
-toimiala: kulttuuri- ja palveleva toiminta
-perustamisvuosi: yhtiö vuonna 2005, ensimmäinen toimintavuosi puolestaan oli 2007
2. Liikeidea ja toiminta-ajatus
-kokous- ja kongressitoiminta ja toimitilavuokraus
3. Yrityksen / orginsaation / järjestön henkilökunta: koulutus, työkokemus.
Mitä taitoja työntekijän tulisi hallita ammatillisen koulutuksen jälkeen?
-Toiminta täällä on niin monipuolista että koulutuksiakin on moneen erilähtöön. Löytyy mm. teknistä ja humanistista, itseoppineita sekä yliopistosta keskiasteen opistoihin.
-Taitoja/avuja mitä työntekijällä pitäisi olla: hyvä organisointi kyky ja hyvä stressinsietokyky
4. Ota selvää seuraavista asioista:
Miten yritys/ organisaatio / järjestö on määritellyt toiminnan laadun ja miten sitä seurataan?
-Laatukyselylomake,kongressitalotutkimus ja asiakkailta kyseleminen tapahtumien yhteydessä
Miten henkilökunnalle tiedotetaan yrityksen asioista?
-5-6 kertaa vuodessahenkilöstöinfo, luottamusvaltuutettu
Miten uusien työntekijöiden perehdyttäminen toteutetaan?
-toimitusjohtaja käy läpi yleiset isot asiat, työsuhteet, turvallisuuspäällikkö kertoo pelastussuunnitelman, työturvallisuus ja omalla työpisteellä yksi henkilö perehdyttää omaan pisteeseen
Miten yrityksessä huolehditaan henkilöstön työhyvinvoinnista?
-annetaan kulttuuriseteleitä, laajennettu työterveyshuolto, 2 kertaa vuodessa yhteinen retki, henkilökunnalle kysely henkilöstön henkisestä hyvinvoinnista, esimiestyöskenteky, kehityskeskustelut
Millainen on yrityksen imago ja miten sitä tuodaan esille?
-millainen: kiinnostava, monipuolinen, tarkoitus että olisi jokaiselle jotakin, helposti lähestyttävä, aktiivinen
-miten: perinteisillä tyyleillä eli lehtimainokset, ulkomainokset, panderollit, julisteet ja nykyaikaisesti paljon käytetty some
-imagon ylläpitämisessä on myös tärkeää että paikka on siisti, henkilökunta ystävällistä sekä asiallisesti pukeutunut sekä muut olennaiset perusasiat
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti